Friday, July 05, 2013

Panggilan Temuduga SPA

hye korang..

Semalam bila bukak je peti surat, tengok- tengok surat daripada SPA (Suruhanjaya Perkhidmatan Awam). Dah untuk jawatan apa pulak ni..bukak-bukak, tengok panggilan temuduga untuk jawatan pegawai sains di bawah kementerian kesihatan..



Apa lagi, terus bukak laman web, search apa skop pekerjaan pegawai sains ni sebab macam general je kan..and then bila tengok banyak yang dok bercakap pasal kerja kat lab, uisshhh..terus excited!! haha al maklum, aku memang suka kerja-kerja lab ni..dari zaman universiti memang aku suka kerja lab..yang tak suka bahagian buat report! haha

Jadi bersemangatlah aku kali ni kan..harap-harap sangat rezeki berpihak kepada aku kali ni..ni kira da masuk kali ke-3 la berurusan dengan SPA. First dapat panggilan untuk menduduki exam untuk jawatan Pegawai Kastam.. FAILED! 

Second, dapat temuduga terus untuk jawatan Pegawai Teknologi Makanan, hampeh jugakkkk...haha Ni tak tau lah macam mana..nak buat homework lebih kali ni.. In Syaa Allah~

korang, doakan aku berjaya ye.. aminnn~



suke? like la..

0 orang doa aku dapat beli DSLR: