Tuesday, May 31, 2011

Wish Me Luck!! ^___^

Pembelajaran aku selama 4 tahun di UKM bakal berakhir sikit saja lagi.. hari ni pada pukul 2 lebih, aku akan viva (pembentangan tesis) dan selepas itu, hanya touch up sikit je tesis, dah boleh jilid dah and wallah!! siap~ hehe tak sabarnye!! 

So, korang, wish me luck ok?? harap-harap aku dapat A untuk tesis ni.. =) aku nak cepat habiskan tesis ni sebab kakak aku yang sorang tu, iaitu si bunting bakal melahirkan anak 6 jun 2011 ni.. jadi, aku nak lah pergi sana dan jaga kakak aku kan.. haishh.. tak sabar..tak sabar nih nak dapat anak buah pertama.. hehe =)

Thank you for reading and i will update my blog soon after my viva. peace~ 

suke? like la..

0 comment :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...