Thursday, May 05, 2011

Segmen Blog Review by 'Pandai Ke Aq Berceloteh'

Lepas penat aku merempit ke HUKM untuk ambil sampel tesis aku, aku bukak blog dan nampak comment dari Maira Queen..dia jemput join blog review dia.. Jadi orang dah ajak kan, kita buat lah.. apa salahnya, bantu membantu kan? hehe korang nak join? jom lah meramaikan blog review ni.. just click banner di bawah ni ye? ^___^


Komen aku tentang blog dia

Blog Pandai ke Aq Berceloteh ni menggunakan background warna biru - nampak tenang je bila tengok kan.. mata pun tak sakit.. dari segi widget, ok.. takde widget yang mengarut..hehe pandai menggunakan jquery lazy load untuk cepatkan masa loading blog.. so, blog dia takde masalah lah nak loading..

Yang membuatkan aku tertanya-tanya tu, macam mana si miera ni buat widget yang bawah sekali tu..hehe yang Coloteh Celoteh Bibir Comel ..tertarik aku.. huhu macam mana ye tu cik miera? buat tuto please.. ^___^

Kenapa aku nak blog aku di review

Sebab boleh dapat backlink.. heheh lagipun, boleh lah aku tau orang suka atau tak blog aku ni.. sebab blog aku ni mostly pasal personal..tapi ada jugak tips2 sikit yang aku berikan dan pandangan aku tentang kehidupan.. =)

Aku nak tag Nurul Lalala  dan semua readers aku.. ^___^

p/s: kalau ada orang nak review blog aku, dialu-alukan sangat.. hihi =)

suke? like la..

0 comment :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...