Sunday, May 01, 2011

IKLAN PERCUMA Untuk Blog ANDA

Iklan Percuma selama sebulan di Kayif.com!! Berminat tak? berminat tak? 
aku--> sangat berminat! thats why lah aku buat entry ni.. hehe 
Siapa berminat bolehlah click banner bawah untuk join ok?? ^___^


Syarat² dia mudah je :

--------------------------------------------------------------------------------

Kenapa blog aku patut diiklankan?
Serius aku jeles tengok trafik dia.. hahah walaupun dia cakap trafik dia biasa-biasa je, tak hebat mana.. ahh! aku jeles jugak sebab aku punya trafik tak sampai ribu pun.. ratus je.. =(

Aku kan blogger yang baru aktif.. jadi, memang perlu untuk diiklankan agar orang kenal blog aku.. lainlah aku anak Ucop Wilcha ke kan sampai baru buat blog sehari pun dah follower beribu.. Apa-apa benda pun perlukan pengiklanan dan publisiti untuk dikenali<-- inilah taktik pemasaran.. betul tak? 

Jadi, iklankan aku..iklankan aku.. lol

suke? like la..

6 comment :

Rafi Nilhan said... Reply To This Comment

smoga mudah dikenali melalui iklan.. hehee

Faziera193 said... Reply To This Comment

@Rafi Nilhan

tengkiu rafi.. ^___^
hope so.. hee

muhammad iqbal hakimi bin tahir said... Reply To This Comment

waah..best r ada iklan2 free.. =P

KyêrulL said... Reply To This Comment

Heee :D terima kasih sebb sudi join Yea.. blog terbaik akan dipilih ^.^

Faziera193 said... Reply To This Comment

@muhammad iqbal hakimi bin tahir

jom lah join.. ^___^

Faziera193 said... Reply To This Comment

@KyêrulL

your welcome.. harap2 blog ni bley lah memberi sdikit tips yang berguna.. hee ^___^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...