Monday, May 09, 2011

Day 9 - A Photo of the Item you Last Purchased

Hari ni memang hari yang betul hectic! pagi sampai petang aku buat kerja lab. terkejar sana sini.. malam pulak, tak sempat nak rehat-rehat, pergi library pulak untuk writing tesis.. fuh! penat weih.. 

sekarang ni aku gigihkan diri kejap untuk up entry sebelum pukul 12 malam ni sebab teringat yang aku ada challenge yang perlu aku siapkan iaitu :
 day 9: a photo of the item you last purchased!

Jadi, apakah barang yang aku last beli?? 




Amacam?hahah biasalah.. aku kan masih student.. ni lah barang yang aku beli.. lagi-lagi hari ni hari isnin dan stok makanan dan minuman aku dah habis.. beli lah lagi kan.. 2 pek meggi dan milo.. cukup lah untuk 2 minggu.. hahah


nak tahu apa yang aku buat day 9 bagai ni?? click [sini] untuk tahu lebih lanjut..=)


p/s: selamat rambut aku tak gugur sebab asyik makan maggi!

suke? like la..

2 comment :

HaNa HoNeY said... Reply To This Comment

wah..hana pown lom merasa mkn chilis neyh
^_^

Faziera193 said... Reply To This Comment

@HaNa HoNeY

hehe nanti try tau..sedappppp!!! ^____^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...