Saturday, May 07, 2011

Day 7 - My Dream Wedding

Aaaaa.. dream wedding?? hehe tajuk yang sangat menarik!betul tak para readers ku? hihi Bab-bab berangan ni memang aku sangat suka.. sebelum tidur tu, wajib berangan dulu.. tak kisah lah pasal nak kahwin ke, nak masa depan yang cerah-cerah ke, nak berangan dapat beli itu ini ke, tak pun terfikir mungkin tiada lagi esok untuk aku.. <--hoi! bab ni aku takot! huhu

Sebelum tu, Alhamdulillah sebab aku masih lagi bernyawa di dunia ni

Ok, kita sambung pada tajuk challenge hari ni.. dream wedding. Mungkin bagi kebanyakan orang sukakan grand wedding iaitu wedding yang memakan belanja beratus-ratus ribu untuk kelihatan sangat glamour dan meriah.. Aku? aku tidak termasuk dalam golongan ini kerana aku lebih suka pada wedding yang bersederhana..

Aku lebih suka perkahwinan aku dijalankan di tepi tasek atau pun di tepi pantai.. wah! romantik tak? hehe dan hanya ditemani oleh orang-orang dan keluarga tersayang.. Untuk kawan-kawan --> majlis lain yang lebih sempoi dan tidak formal.. hehe eh jap! bukan ke wedding tepi tasek pun memakan belanja yang agak besar?? tettttttt!! hahah

best kan kalau dapat tempat macam ni..
ahh! dapat photoshoot macam ni pun jadi.. tak payah majlis tepi tasek tu

Dah lama dah aku impikan perkahwinan kat tepi tasek atau pantai.. tapi ada ke pun tempat yang cantik?huhu Nama pun impikan, jadinya mestilah tak! hahah 

Apa yang penting: 
  • make-up aku cantik!
  • Baju pengantin aku cantik!
  • Gambar kahwin kami cantik!

Dah! itu pun dah cukup untuk wedding aku..=)

Apa benda yang aku buat day 7 bagai ni?? rujuk [sini] untuk tahu lebih lanjut. =)

p/s: kalau arwah mak dapat bersama masa wedding tu, lagi aku happy.. tapi tak mungkin..

suke? like la..

6 comment :

Aimi dan Pakcik Hashim said... Reply To This Comment

kat area gombak sana aku tgk ada tasik cantik

Faziera193 said... Reply To This Comment

@Aimi dan Pakcik Hashim

oh, kat gombak ada ye? tapi cam jauh lah pulak dengan perak.. huhu

btw, thanks.. =)

misz aisya said... Reply To This Comment

hollaaa...i pon bru terfikir nak buat entry my dream wedding..huhu nway, rasa nyer semua girl suka berangan psl kahwin kot..huhu

Faziera193 said... Reply To This Comment

@misz aisya

hehe buat lah.. boleh saya tumpang baca da berangan pulak..=)

ilanilyana said... Reply To This Comment

amboi..ta sabar nak kahwen ke. hehe. dtg follow kamu ;) terima kasih sudi menjengah blog sy. rajin2 dtg k ;)

Faziera193 said... Reply To This Comment

@ilanilyana

hehehe agak la..tak sabar jugak ni..kikiki =p

will do.. ^___^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...