Saturday, May 28, 2011

Day 28 - In This Past Month, What Have You Learned?

Apa yang aku belajar dan kena ambil iktibar dengan apa yang dah jadi dalam bulan ni?? 

  • Buat kerja biar cepat-cepat..jangan nak tangguh-tangguh..
  • Kalau takde duit, buat cara takde duit... *tapiiii....hahah*
  • jangan beli milo ais dah kat cafe - dah tak sedap!
  • kena ambil lesen kereta, senang sikit nak pergi mana-mana..
  • duit memang banyak pakai bila nak buat tesis.. =(
  • dannn ubah cara pemakanan.. jangan nak makan megi je.. hohoho

Seingat aku, ni je la.. tapi mesti banyak lagi tuu.. tak ingat lah.. lagipun kehidupan aku biasa je, buat tesis, pergi meronggeng ngan kawan-kawan, lepak makan-makan.. rutin harian biasa... huuu

p/s: nak tahu apa yang aku buat day 28 bagai ni?? click [sini] untuk tahu lebih lanjut..=)

suke? like la..

0 comment :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...