Friday, May 27, 2011

Day 27 - What Kind of Person Attracts You

Selama yang aku perasan diri aku ni, aku rasa aku boleh tertarik dengan orang yang macam ni :

  • lelaki yang agak nakal tapi taklah terlalu nakal.
  • lelaki handsome tapi misteri.
  • lelaki yang mendukung bayi atau bermain dengan budak-budak.
  • lelaki yang aku dengar suaranya saja, membaca al-Quran atau azan.

baik sin chan ni..hoho
rupa atau harta tak penting sangat sebab aku pun tak kaya dan tak cantik mana.. aku sedar diri.. haha tapi kalau dapat yang berupa atau berharta, itu just bonus.. sebab bila-bila masa je boleh ditarik semua nikmat tu.. kan? =)

korang pulak tertarik dengan orang yang macam mane? macam aku? bwahahaha <--tak mungkin.. (-_-')

p/s: nak tahu apa yang aku buat day 27 bagai ni?? click [sini] untuk tahu lebih lanjut..=)

suke? like la..

2 comment :

misz aisya said... Reply To This Comment

hai.

ye, kita sma pendapat. lelaki yg boleh jadi imam, boleh ngaji quran..rasa sejuk je hati dan mata memandang..hehehe :p

Faziera193 said... Reply To This Comment

@misz aisya

yup.. btul tu.. sejuk je mata melihat.. hehe tapi kalau dapat orang yang boleh berubah ke arah kebaikan pun dah cukup ok.. betul tak?=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...