Thursday, May 26, 2011

Day 26 - A Photo of Somewhere You Want to Go

gabungan beberapa photo menjadi satu photo.. ok lah tu kan.. ^____^

Ni antara tempat-tempat yang teringin dan nak pergi lagi sekali.. yang teringin tu of course lah belum pernah sampai lagi kat situ macam paris, makkah, disneyland and london.. yang nak pergi lagi sekali tu ialah langkawi.. =)

Paris and London : tempat biasa yang orang impikan untuk pergi termasuklah aku..entah, sebab romantik kot.. ngahaha

Disneyland : memang aku excited gila kalau dapat pergi.. aku suka pergi tempat2 macam fantasy ni.. ^__^

Makkah : pun menjadi target aku.. lumrah seorang muslim untuk jejakkan kaki ke rumah Allah.. tak gitu? 

bila agak-agaknya aku dapat pergi eh? insyaAllah semunanya mungkin~


p/s: nak tahu apa yang aku buat day 26 bagai ni?? click [sini] untuk tahu lebih lanjut..=)
suke? like la..

0 comment :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...