Monday, May 02, 2011

Day 2 - My Favourite Movie

Wah!! excited pulak aku kan nak bagitau kat korang favourite movie aku ape.. hehe nak tau tak?nak tau tak?? sila tengok gambar bawah ni...
-
-
-
-
-
-
-


EH! SILAP GAMBAR PULAK!!

Bukan-bukan.. bukan cerita ni! boleh silap pulak kan.. haha cerita ni pun aku tak tengok lagi sampai sekarang, macam mana nak jadi favourite movie? hahah movie bawah ni baru betul..

siapa dah tengok?? best kan? kan??

Movie ni dah lama dah, kalau tak silap tahun 2003.. memang smart lah jalan penceritaan dia. Aku suka movie macam ni. penuh dengan aksi! aku paling suka part taktik diorang mencuri tu.. perghhh.. smart beb! mini cooper dia plak,  haiiihhhh.. cair aku.. hoho

Meh aku tunjuk trailer bagi korang panasss skit.. <--siapa yang belum pernah tengok lah kan.. hehe


Siapa-siapa yang belum tengok lagi, tengoklah..berbaloi sangat pada siapa yang memang sukakan filem aksi macam ni.. ^___^

Apa benda yang aku buat day 2 bagai ni?? rujuk [sini] untuk tahu lebih lanjut. =)

p/s: cerita 2 alam tu best ke?? =p

suke? like la..

0 comment :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...