Thursday, May 19, 2011

Day 19 - Your Reflection in The Mirror

Pepatah melayu ada mengatakan, sebelum buat apa-apa, cermin diri dulu.. kan?kan? memang aku selalu cermin diri aku pun.. dan bila aku tengok diri aku dalam cermin:

"boleh tahan jugak aku ni eh.. " <---bwahahahahhaha takpe, korang gelak, aku lagi lah gelak! haha

tapi kadang-kadang bila aku tengok diri aku dalam cermin:

"Ish..ape ke buruk benor ni?" <---hoho ini selalu..

nampak sangat cermin hostel lama tak basuh.. hahah

tapi aku tau tak elok cakap macam ni kan.. macam tak bersyukur pulak..tidak..tidak..aku bersyukur..aku bersyukur.. kira ok lah ni sempurna kejadian daripada dilahirkan cacat kan? 

Jadi, mari kita sama-sama elakkan dari cakap takbur atau percakapan yang seolah-olah kita tak bersyukur. peace~

p/s: nasihat di atas untuk diri aku jugak. 
p/s lagi : nak tahu apa yang aku buat day 19 bagai ni?? click [sini] untuk tahu lebih lanjut..=)


suke? like la..

0 comment :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...