Saturday, May 14, 2011

Day 14 - A TV Show You're Currently Addicted To

Aku sekarang tengah addicted tengok 2 cerita bawah ni.. tapi tak tengok kat tv pun.. tengok kat laptop je.. Senang..boleh layan sekali harung.. hehe lagi-lagi yang banyak season kan.. buat marathon memang best! Cerita yang aku tengah layan adalah :


Hohoho Tengok poster desperate housewives ni memang pergghhhhh kan? jangan cakap aku tengok cerita lucah pulak ye?hahah err.. part ehem-ehem tu biasalah.. nama pun cerita omputeh.. ada lah sikit-sikit.. tapi bukan sebab tu yang aku suka tengok cerita ni.. aku suka sebab jalan cerita dia.. banyak woo bagi pengajaran tentang kehidupan.. aneka ragam rumahtangga.. sekarang dah season 7.. still on going lagi.. haihh.. tak sabar nak tunggu episod demi episod..

Lagi satu tv show yang aku suka cerita spy... Burn Notice! Ni abang aku lah yang kenalkan cerita ni kat aku.. terus terpikat.. cerita ni pasal spy yang di blacknotice.. aku ngan Nurul Lalala siap hafal lagi ayat mula-mula cerita ni..


My name is Michael Western
I used to be a spy until.. 
"we got a burn notice on you...you blacklisted"
when you're burn, you've got nothing..
no cash, no credit, no job history..
Bottom line, as long as you are burned, 
you're not going anywhere..

Panjang lagi sebenarnya ayat tu.. tapi malas nak type.. tak baca pun kan..hahah =p Siapa-siapa yang suka tengok cerita spy, action, try lah tengok cerita ni.. best! best! ^___^

p/s: nak tahu apa yang aku buat day 14 bagai ni?? click [sini] untuk tahu lebih lanjut..=)

suke? like la..

2 comment :

NuReLLe said... Reply To This Comment

skrg DH season 7 lah yang..last season..huuuuuu~ xdpt byg kan hidup aku lps dabes ni tanpa DH..:'( (mood : hiperbola..)

Faziera193 said... Reply To This Comment

@NuReLLe

oh, poster tu aku tertinggal season 6 punye..hahah patotlah pelik je aku tgk.. aku mmg tgh tgk last season pun ni.. tak abes lg kan?? aku baru tgk sampai part paul kne cam heart attack tu..huhu

samela nurelle...i pun tak tau hidup i after DH habes.. hahah =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...