Thursday, August 05, 2010

Graduation Day

member2 aku dah grad..
aku bile lagi??!!
bln 8 thn dpn maybe??
insyaAllah..
hee

hmmm...
macam mane la bile aku grad nt kan??
ni yg mule nak brangan nie..ahaha
member2 aku yg da grad, ade yg dpt bunga la..
bunga bukan 1 je plak tu..
kalo bley penuh smpai x ckup tgn nk pegang..
x lupe gak ade yg dpt teddy bear besar...
teddy!!sukenye kalo dpt..hah

tp, ape yg pasti, aku suke tgk member2 aku grad..
berada di sebelah diorang saat diorang menggenggam kejayaan..
cewahhh..ayat x bley blah..haha

ni konvo cousin aku - yuya kat poli melaka
sanggup tu aku turun jauh2 g sane..


konvo suaidah - my old friend kat UM
aku merempit nek moto je ke sane


penyumbang2 bunga untuk bedah..hehe


Bajet aku yang grad!haha

hmmm..
Gambar yg bawah2 ni kt Ukm je..
batch aku..
kos diorang 3 tahun..
aku 4 tahun..
tu yg grad x same tu
giler jeles!!
hukhuk

roommate mase 1st year - Normah

epa!!simpan bunga tu..^_^

ira - x abes2 ngan pinky die..huhu


sume muke gembira je kan..
pakai jubah..
da grad...
dpt bunge..
dpt teddy...
aku???!
T_T

dah2..jangan sedey2...
tahun depan je lagi..
insyaAllah..
heee
btw, Congrats kawan2 ku!!!!


p/s : aku konvo nanti korg dtg tau..dengan tangan banyak...bukan tangan kosong..lol


MyEm0.Com~Thanks 4 reading~MyEm0.Com
suke? like la..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...